asell13 Bebeğim 3.5 aylık 1 veya 1.5 saatte bi 60 cc içiyor fazlasını kabul etmiyor her bebek farklı tabi sizin beslenme durumunuz nasıl
ireeemkaraaaa asell13 bence o sürüleri biraz uzattın o yüzden o kadar az alıyordur ben ilk aylarda 60 ıcıyordurdum
karadenizl asell13 cnm saat aralığın çok az değil mi senin için de yorucu oluyordur saat aralığını biraz açarsan daha fazla beslenecektir
Aleyna2035 asell13 1 yaşında 4-5 saatte bir 90 ml içiyor 3 ayllıken 60 ml içiyordu 2-3 saatte bir 6. Ay itibariyle 90 ml içti 4-5 saatte bir kilosu hep normal gitti ek gıdada çok fazla yemiyor anne sütüde az geliyor her bebeğin ihtiyacı kapesitesi farklı canım
yamaniskom asell13 beslenme aralığı çok kısa 3-4 saat olması lazım kesinlikle 1 saat içinde 60cc normal ama sürekli mama içmesi midesini yorabilir
aytlkya 3 yada3. 5 saatte 120 cc yavaş yavaş yükselt mesela 60 dan 70 e 70 den 80 ne midesii yavaş yavaş büyür
asell13 aytlkya fazlasını keşke kabul etse ciddi bi mama reddinden döndük çok şükür şuan içiyor ama 60 dan fazlaısnı kabul etmiyor zorlasam bile yok
aytlkya Her saat 60 cc ise 3 saat 180 cc gayet iyi ama ¾ saatte bir beslenin olması senin açından daha iyi olur
asell13 ireeemkaraaaa süreyide uzatsam yok kabul etmiyor 60 dan fazsını diliyle itiyor. Ciddi bi mama reddi yaşadık çok şükür döndü hiç fazla fazla içtiği olmadı
asell13 karadenizl aynen canım sürekli bi mama telaşındayım ama ne yapayım kabul etmiyor 60 dan fazlasını almıyor zorlasam bile almıyor bende 1 -2 saat aralığı içinde veriyorum az az sık sık içiyor yani keşke bi kerede içip 3-4 saat falan tok kalsa
karadenizl asell13 bizde meme+ mama olarak ilerliyorduk hiç yaptığım mamayı btirmezdi 90 yapardım yarısını dökerdim mamayı da değiştim değişen bişe olmadı ek gıdaya başladık şimdi günde 2 sefer mama veriyorum 150 yapıyorum 90 ını zor bitiriyor
asell13 aytlkya aptamil proseyneo kullanıyorum hatta kilo alımı az diye 1 ölçek fazladan katıyorum 2 ölçek su 3 ölçek mama
karadenizl asell13 cnm bunu kafana göre yapıyorsan yani sırf kilo alsın diye vazgeç bence çocuğun bağırsaklarını çok zorlarsın hangi mama olursa olsun 1 e 1 koymalısın