Benimde oğlum yanımda yatiyor gece uyanınca yanıma alıyorum. Kalın bir battaniyem var incecik kıvırıp yanina koyuyorum park besigide yatağıma sıfır yapıyorum. Eşim yanımda değil uzakta görevde olduğu için bu şekil rahat oluyor. O dediğiniz koruyucuları bende baktım ama pahalı geldi bana vazgeçtim.