ddenzege
Domates, kapya biber, havuç robottan çekip pişirdim. Nohut, buğday, yeşil mercimek onları da haşladım robottan geçirdim. Yoğurt süzme yoğurt kendim yaptım hazırda yeteri kadar bakteri yok bence🤣
Yeşillik olarak nane, reyhan, fesleğen, dereotu, maydanoz, kekik çektim.
Tüm malzemeleri karıştırdım. Süt kaymağı da ekledim. Un olarak tam buğday unu yulaf unu karıştırdım.
Maya kullanmadım. Yapay zekalara sordum mayalanma serin havada güneş değmeden yavaş olmalıymış 21 gün mayaladım. Kadim egeli teyzelerde öyle dediler😇 başta kabarıyor fermantasyon sonra duruyor ekşi kekremsi tadı gidiyor daha tatlı oluyor.
Sonrası serme yarı kurıyken robottan çekip kurutma 1 yaşından küçük se bile çok az tuz ekleyin koruyuculuk için gerekli. 1 yaşdan büyükse alerjisi yoksa tuz ekleyin kaymakda ekleyin😇
😇