Kızlar, oğlum 2 yaşında emzirmeyi bıraktırmak için 1 hafta izin aldım, bugün ilk gün. Herşeyi denemiştim ama çare olmamıştı bugün sirke sürdüm emmek istemedi, inşallah gece de güzel geçer. Mastit olmaktan korkuyorum, duşta biraz sağdım ama tam mı boşaltıcam kaç dk kadar sağıcam bir fikrim yok ?? Birde süt ne kadar sürede geri çekiliyor ?? Neler yapmalıyım nasıl oluyor süreç ??