dryglnc Kızlar yaa cumartesi bebişim ateşliydi. Pazar daha iyiydi pzt doktora götürdük viral dedi çok şükür toparladı antibiyotiksiz damlalar vs kullandık. Şimdide öksürük başladı özellikle yatınca🥺zaten bölük pörçük uyuyorduk birde öksürerek uyanıyor🥺
mervee775 Bizde dişlerden dolayı ateşlendi doktora götürdüm dişlerden dedi ilaçlar yazdı yolladı bizi birkaç gün sonra atlattık fakat şimdide kuru öksük gbi gıcık gbi bi öksürük oldu nedendir anlamadım
mervee775 neslihanada hava verdim canım bide bebek vikisleri var ondan azıcık burun kenarlarına sürfüm
serendipity16 mervee775 bir şey sorucaktım bu viski göğsüne ayaklarına da sürebilir miyiz bi de günde kaç kere kullanmak gerekiyor
mervee775 serendipity16 6 ayı geçtiyse eğer sürebilirsiniz bizim doktorumuz onay verdi sizde bu şekilde doktor onayı ile kullanın