Kizlar benim oğlum tam bi anne sütü bağımlısı biberon tutmuyor çok iştahsız yemek konusunda bıraksam aç kalacak sadece anne sütü isticek o derece yani zorla biseler yedirebiliyosa yediriyorum öyle.
2 yaşına girecek 4 ay falan kaldı benim gibi olan anneler var mı acaba önerileriniz neler?