nwmam00 iyi geceler hanımlar 35 günlük bebeğim var 2 saatte bir uyandırıp besliyorum , uykusuzluk çok zorluyor beni , siz de durumlar nasıl ? Ne zaman gece beslenmesi azalır tünelin ucunu göremiyorum şimdiden perişan haldeyim 😣😖😫
eusems nwmam00 sarilik yoksa 3 4 saate geçebilirsiniz. Oğlumda sarilik vardi 37.gününde geçmişti tamamen ve gece 3 saat uyanmadan uyumak çok mutlu etmişti. Kendisi uyanmazsa 4 saaten sonra uykuda emzirebilirsiniz❤️ çok güzel günleer
gulayyyyy nwmam00 benim de 33 günlük uyandırmıyorum kendisi acıkınca uyanıyor 14 günden sonra uyandırmamaya başlamıştım sarılığı yoktu diye bi sıkıntı yaşamadım kilo alımı iyi yaklaşık bir kilo aldı bir ayda çişi kakası iyi bence b gözlemle kendisi uyanır zaten doktorum sıkıntı olmaz dedi 14. Günden sonra zaten ben uyandırmasam da 3 saatte bir kendisi uyanıyor acıkıyor 😂bazen 4 saati buluyor
Bebegimm1 nwmam00 bana doktor 1 aylıkken kendi uyandıgında besle demişti sarılık yoktu kılosu iyiydi acıkınca kendisi illa ki kalkıyordu uykuda önemli demişti hiç unutmam doktor öyle söyleyince rahatlamıştım sadece bebek değil bende yorgun düşüyordum doktorun dediği gibi yapmıştım ne uykudan ne de beslenmeden dolayı sorun yaşamıştım
nwmam00 eusems Sarılığı vardı en son 5 e düşmüştü sonra da baktırmadık rengi falan iyi doktor tekrar test yapmadı , aç kalır diye kıyamıyorum ama ben de çok yoruldum tekrar gazını al uyut diyene kadar baya bir uyanık kalıyorum gazlı bir bebek maalesef :(
bebisela eusems bizde sarılık ihtimali vardı doktor saat başı 30 cc besle dedi sütüm de yok şimdi 1 aylik olduk . Normalde 2 - 3 saate kadar uzatabilirsinz dedi doktorum hatta 4 saate kadar ama.bebegim saat başına alıştığı için istemiyor cok zorlanıyorm. 3 saate 60 cc vermeye calisiyorm icmiyo ac olduğu halde tek seferde 60 içmekte zorlaniyor
eusems nwmam00 çok iyi anlıyorum seni ama geçecek hepsi. Doktora da sorup rahatlayabilirsin ben doktorun söylemesinden sonra 4 saat deliksiz uyumasina izin veriyordum sonucta uyuyup da büyüyecek :)
eusems nwmam00 ve şu an 13 aylık gece sadece 1 kere emmek istiyor ve sabaha kadar uyuyor çok çabuk gelecek bu günler şu an sana geçmeyecek gibi geliyor bana da söylediklerinde inanmazdim ama nasil gecti anlamadim🫠
nwmam00 eusems ışınlanmak istedim bir an o zamanlara 🤣 bebek büyütmenin bu kadar zor olacağını tahmin etmemiştim🫠 ikinci çocuğu tövbe ettim şimdiden 🫣😅
bebisela gulayyyyy peki 3 saate bir ne kadarlık beslenme yapıyorsunuz sadece anne sütü mu aliyo bebis yoksa mama ile destekliyor musnz. Benim sütüm günde 40 cc anca çıkıyor naptiysam arttırmanın o yüzden beslenme konusunda kafam çok karışık
byzyldz nwmam00 kilosu az değil normal alıyorsa gelişimi güzelse 4 saatten önce uyandırmana hiç gerek yok
byzyldz nwmam00 2 aylık olduktan sonra (kilosu iyiyse yine) o uyanmadan uyandırmayabilirsin doktorlar 6-7 saate gelişimi iyi olduğu sürece sıkıntı yok diyorlar
bebisela byzyldz peki 4 saat sonrasında ne kadarlık bi beslenme sağlanması lazım ben normalde 30 cc veriyorm saat başı. 4 saat için 120 cc hayatta tek seferde veremem içmiyor 60 cc anca iciyor 4 saat sonrasi bile
ozlemozkan byzyldz ya benim kızım 5.5 aylık bende aslında o uyuyorsa ellemiyorum pek ama 4-5 saat olduysa yine de kalkıp mama veriyorum doktorumuz da 4 saati geçmesin dedi anlamadım valla bazen uyuyup kalıyorum yorgunluktan bakıyorum 6 saat olmuş ama kızım uyanmıyor da vicdan azabı çekiyorum sonra aç kaldı diye
Selen34444 nwmam00 benim bebgimde 36gunluk doktorum gece 6saata kadar uyuyabilir normal zamanda 3saatte bir ama 6saat uyumuyir 3saate uyaniyor bazen 2 😂 ama gelisimine bakip soyledi
aaslanbeyy Selen34444 bebeğiniz Şuan kaç ml içiyor ? Anne sütü mü mama mı acaba bizim kilomuz az geldi memede çok pasif 😂 biberonla masAllahı var . Meme sonrası mama olarak gidicez
aaslanbeyy Bugün 1 aylık olduk kontrole gittik doktorumuz 3 saate kadar bekleyebilir 3 saat sonrası siz kaldırıp besleyin mutlaka dedi. benim ki de alışmış 2 saate kurulu alarm gibi🤦🏻♀️ kendi kalkıyor hep böyle mi gidecek 😭
Selen34444 aaslanbeyy anne sutu iciyor ml olarak saginca 90ml iciyor ama memeden kac ml gidiyor bilmiyorum 🥲 4500suan erkek bebek
eda_ece00 nwmam00 o birazda bebeğin huyuna bağlı benim bebeğim 6 aylık gece 4-5 kez uyanıyor aç olsun olmasın birazda huyu böyle ağlıyor yani tünelin ucu aydınlık falan değil 😂
aytlkya Benim bebeğim 3 aylık genelde 4 saatte besleniyor ama sadece mama mamanın sindirimi anne sütüne göre daha zor durumda 2 ay kadar emdi genelde 3 saatte felan emziritodum geceleri