Kızlar benim 3 yaşında bir oğlum var güzelde konuşur yani 4 kelimelik cümle filan da kuruyor. Ama şöyle bir durum var bir haftadır dikkat ediyorum da sürekli kendi söylediği kelimeleri yada cümleyi tekrarlamami istiyor tekrar etmediğim zaman da ön kere 20 kere tekrar ediyor dikkatini dağıtıyorum ama yok… Yada tekrar etmediğim zaman ağlıyor dikkati de dağılmıyor yani
. Napacagimi bilmiyorum inanın