Bugün kızıma oyuncak almaya gidecektik yerde oturarak saçımı düzleştiriyodum. Çok yorgundum oturarak yapayım dedim. 3 yaşında kızım birden benim üzerime doğru düştü yanmasın diye düzleştiriciyi çekeyim derken kolu yandı. Hemen Hastaneye götürdük sargıya aldılar çok büyük değil ama benim içim içimi yiyor. Aslında kızım tehlikeli olduğınu bilir yaklaşmaz çok yakınımdada değildi. Ama öyle bir suçluluk duygusu içerisindeyim ki 😔 sargısı çıkınca ne yapsam iyi gelir