bebeimhosgeldin Yagmursnn Emzirirken kilo aldım bende 🤣🤣 doğum yaptığım hafta 55 anca vardım şimdi 65e doğru gidiyorum 🤣🤣
parsegemommyyy Feyzosumunannesi ya ben emzirirkrn çok verdim 56 kg yum şuan 64 ile hamile kalmıştım 78 kg ile doğum yaptım
MademoiselleZengin55 Feyzosumunannesi Bende veremedim 😁6.aydan sonra kararttım gözümü ,başladım diyete.22 kilo verdim 🥳
Feyzosumunannesi parsegemommyyy 58 ile hamile kaldım 76 ile doğuma girdim kızım 1 yaşına girdiğinde 70 kiloydum düşünün. Sonrasında diyetisyen eşliğinde 12 kilo verdim . Şimdi 59 60 arasi gidip geliyorum. Asla kilo vermiyor aksine alıyorum 🙂
dryglnc parsegemommyyy aynı bende öyleyim yaa 64 ile hamile kaldım. 76 ile doğum yaptım şim max 57 olabiliyorum. Çok şükür hep zayıflamak istyordum demek ikinci bebeye nasipmiş🤣emzirme bitince geri almazsam sorun yok. Az da yemiyorum yani tatlı vs götürüyorum
MademoiselleZengin55 Feyzosumunannesi Şimdi de tartarak yiyorum yine,bir öğün yersem öbür öğün aç gezerim mutlaka.Her şeyden kilo alıyorum yaa şaka gibi 😐
Feyzosumunannesi MademoiselleZengin55 Maalesef bende öyleyim. Eşim mutfağın önünden geçince bile kilo alıyorsun moralin bozuluyor bosver gel ye diyor artık
MademoiselleZengin55 Feyzosumunannesi Benim eşimde öyle diyor valaha😁Bi de denemediği bişi kalmadı .Matcha çayından tut da hindiba kahveye kadar.Şimdi de yengeç jeli aldım bakalım beni neler bekliyor 😁😁