kirpisonic bende normal doğumdan sonra 40 ım çıkar cikmaz oldum her ayda düzenli oluyorum hala ve bebeğin sadece anne sütü alıyor şuan 6 aylık ek gidayada başladık tabi. Ama araştırdığımda bazı kadınlarda bu şekilde olabileceğini gördüm. Yumurtalıklar tekrar düzenli çalışmaya başlıyormuş, dikkat etmekte fayda var 😊