sekerbebeginannesi Kızlar merhaba. Gündüz şükür uykusu güzel gece ise kabus gibi geçiyor. Sürekli emmek istiyor, emdiği sürece uyuyor onun dışında uyanıyor ağlayarak. Sebebi nedir? Distir diye calpol verip öyle uyuttum yine aynı, dis jeli ile denedim yine ayni