mom97X Kızım 2 ay 10 günlük, tam uyutuyorum beşiğine koyuyorum uyanıyor, hiç böyle olmazdı son bi kaç gündür hep böyle, özellikle akşamları Napmalıyım ?
haticerva06 mom97X koyarken yan ve yavaş koyun sonra poposuna vurarak pışpışlayın emzik alıyosa ağzınada emzik verin sakinleşip uyur inşallah 🥰
mom97X haticerva06 yani bi iki defa yaptım ama anlamıyo, daha çok küçük olduğundan ya da 2. ay atağı olayı doğruysa ondan olabilir bilemiyorum 🥲😔
haticerva06 mom97X aslında küçüklükle ilgisi yok ben ilk 2 ay bu şekilde uyuttum kulağına yakınlaşarak sakin bi ses tonuyla pışpışlayıp poposuna vurdum
zehrababy mom97X bir hafta düzen varsa ertesi hafta düzenimiz hakkım rahmetine kavuşuyor bütün hevesler kursakta kalıyor
mom97X zehrababy evet ya, bende tam seviniyorum sonra yine huysuzluk yapıyo. Sordum çoğu kişi 3. ayda daha iyi olur gazları da azalıyo rahatlayacan diyolar. Ama artık ümitlenmek istemiyorum 🥴🫠
zehrababy mom97X bende hiç ümitlenmek istemiyorum. Bu millet zaten kırkı çıksın rahatlarsın diye diye kandırdı bizi hiç. Birşey değişmedi şimdi de bu ay geçsin şu ay geçsin diye kandırıyorlar bence 🤣🤣 ben ümidi kestim bize rahat yok🤣
Hanabii Nedir bu uykusuzluk furyası ya. Bebekleri uyuyan anneler bence çok şanslı kıymetini bilsinler.