Kızlar bebeğim 9 buçuk aylık oldu. Sözde bir aydır geçme niyetindeyim ha bugün ha yarın derken bir türlü cesaret edip geçemedim😔Bugün ilk defa eline ekmek verdim biraz beceremedi ağzına alıp emdi hamur gibi oynadı😅 genelde evde yalnız oluyoruz bir şey olur da müdahale edemezsem diye korkuyorum. Bir de bu şekilde ben yedirdiğimde miktarı belirleyip karnının doyduğunu bildiğim için içim daha rahat ediyor. Genelde öyle çok püre, muhallebi tarzında vermedim çorbalar ve meyveli ara öğünler dışında, genelde pütürlü yiyor. Mercimek, yulaf vs. sık kullanırım. Ama tabii her bebek gibi pürüzsüz kıvamda olunca daha çok seviyor ve yiyor. Pütürü biraz artırsam öğürüyor hatta biraz tıkanır gibi oluyor çok korkuyorum. Tüm bu düşüncelerimin ve korkularımın normal olduğunu ve çoğumuzun yaşadığını biliyorum ama bu süreçte benim gibi olanlarınız varsa yaşadığınız tecrübeleri paylaşabilir misiniz? BLW’ye geçme süreci hakkında öneriniz var mı? Hem bebeğim hem kendim için bu süreci en az stresle yönetmek istiyorum desteğiniz olursa☺️ Sadece olumlu tecrübe ve düşüncelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim. Olumsuzluklar her zaman her alanda var malum, çok etkileniyorum maalesef😔 Teşekkür ederim şimdiden🫶