muhendis__anne 1 yaşında bebeğime uyku tulumu alacağım üstünü hiç örtmüyor.Pamuklu kullanan ve memnun kalanlar yardımcı olabilir mi?Oda sıcaklığımız 23-24 derece arası
neanladinyurdagull muhendis__anne https://ty.gl/dc3jrcd927k15 bu satıcıdan bu üründen aldım 1 yaş çocuğuma 18-24 aldım biraz Büyük tabi ama bütün kış giyer ve çok kullanisli kısa kolluya dönebiliyor yapısı yumuşacık bayıldım çok kaliteli ve hediye çeki gönderiyorlar yanında hediyede geldi bi çift çorap
Zeliff muhendis__anne LCW kullanıyoruz memnunuz. Birkaç beden büyük alıyorum ben daha rahat oluyor 3 yaşında 5-6 yaş aldım mesela kolları neredeyse tam oluyor bacakları hafif toplanıyor azıcık geniş olduğu için rahatsız etmiyor. Ankara’da yaşıyoruz 1.5 ve 2 tog kullanıyoruz içini çok ince giydiriyorum
zeynepyusufaslan muhendis__anne andywawa aldım tavsiye üzerine . yaz bebeği olduğundan daha fırsat olmadı ama yıllanmış arkadaşımın elinde o kadar kullanışlı . aşırı kalın da değil bana ideal geldi