sonnenchein İkizlerim 16.ayına girmek üzere, 20 gündür tatildeydik, eve döndükten sonra resmen huyları değişti, ikisi de bensiz durmuyor oda bile değiştiremiyorum oturup ağladım bugün yorgunluktan.. bu durum geçici midir lütfen fikir verin 🙏🏻
prensannesiiiiiii Aynısından bendede var bir tane 14 aylik tuvalete gidip gelene kadar kıyametler koparıyor zaten evin içinde iş tutmuyorum kendisini uyumadigi sürece yemek yaparken bile kucağına al diye ağlıyor
prensannesiiiiiii sonnenchein hiç söyleme ağlıyorum bazen tuvalete bile gidemiyorum diye biliyor artık herşeyi tuvalet kelimesini duysun ağlıyor
ayse435_ Gecici bir durum geçecektir insallah yani 😂 benim kızımda 6 aylik o bile sürekli arkama agliyor ben cikinca her yere onla gidiyorum tuvalete bile kapinin oraya koyiyorum ordan seslenmemle duruyor yoksa agliyor 😂