Masha_ İmkanı olan zaten Türkiye’yi terk etmeli. Şurada 10 yıl sonra belki 15 yıl sonra Türkiye diye bir yer kalmayabilir. Kaderimize terk edildik resmen. Kiranı ödeyemiyorsan dışarıda yaşayacaksın, yiyecek alamıyorsan aç kalacaksın. Ya da ben aç kalmak istemiyorum diyorsan hırsızlık yapacaksın. Başka yol bırakmıyorlar insana. Ülkenin durumu içler acısı, imkanı olan yurt dışına gitmeli bence.