Yelda35
Karboantlı su çare olabilir ama ben yine bu forumdan öğrenmiştim, papatya ve rezeneyi birlikte bitki çayı süzgrecine koyun, demleyin, az da bal ekleyip için. Geçmişler olsun. Benim de kabusumdur mide yanması, evde her zaman en az üç şişe şurup bulundururum korkudan.