İyi akşamlar..
1 aylık bebeğim var premature doğdu 17 gün yoğun bakımda kaldı çok şükür şimdi evdeyiz..
Hem emiyor hem mama veriyorum ama bu normal başlıklı biberon olanlardan kullanıyorum sürekli tıkanıyor nefesi gidiyor mama içerken biberon çok akıtıyor galiba mamayı…
Akışı yavaş onerebilceginiz biberon markaları var mi ??