Meyra Rotarix 2 doz, Rotateq ise 3 doz şeklinde yapılıyor. Ben 3 defa uğraşmamak için 2 doz olanı yani Rotarix’i yaptırdım. 3. ve 5. aylarda yaptırdım. Hiçbir yan etkisi olmadı. Fakat süt alerjisi olan bebeklerde bu aşı bazı olumsuzlukları ortaya çıkarabiliyormuş diye okudum. Bebeğinizde böyle bir alerji varsa doktorunuza mutlaka sorun. Bu tabii sadece bir duyum yani doğru olup olmadığını bilmiyorum. Bizde hiçbir yan etki olmadı.