
Selam kozlar saçımın normal hali bu bugün yıkamadım taramadım topuzdu ondan kıvırcık görünüyor kalın telli kabarır ve dalgalı
Aşkında bunu kuruturken saça zarar vermiyor diye kızıma almak istşyorum
Ama saç şekillendirici set ile sadece kurutma makinası arasında 3 bin fark var almışken şekillendirici almak istiyorum düzleştieicim remington var aslında aklım ıslak düzleştisinde ama onda da sadece kurutma makinası modu yok sanırım
Hem arada maşa da yaparım kullanan var mı alayım mı memnun musunuz pratik mi