ilenalemin Deletedmom897 tabiki öyle.ama mesela brn de süt az geliyordu.ısrarla sakın mama verme süt artar dediler.çocuhum aç kaldı.böyle durumlara gerek yok demek istiyorum.çocugu neden aç bırakalım yazık.ben yaptım o hatayı
Deletedmom897 ilenalemin kesınlıjle cok haklısınız.ille de sut gelıcek diye ac bırakmak dogru degıl.Benım kastettıgım sutunuz varken emmeyip bırakıyorsa doktorum da o sekılde soyledı.Yoksa mama verılmelı kesınlıkle, ben de verıyorum.
Lavitaebella ilenalemin mama verdiğinizi bilmiyordum sütünüzü biberonla verdiğini düşünerek daha çok emzirin demek istemiştim. Kusura bakmayın.