hilaaldaban ya bız de aynı durumdayız 10 günü geçti gece 2-3 gıbı kalkıyor gaz sancısıyla bır saatten fazla sürüyor gaz çıkarması doktora sordum sureklı eli agzındaysa yuttuğu tükürük gaz yapıyordur dedi gaz geceyi mı bekliyor ortaya çıkmak için 4 ay 10 günlük oğlum ve hiç uyumuyor normalde ayağımda sallıyordum uyuyordu en fazla 20 dk uyuyor