Kızlar bebeğim 3 ay 12 günlük Allahım bir haftadır çok fena ağlama krizine giriyor hiç bir şey yokken birden bire ağlamaya başlıyor hemde öyle böyle değil morarıyor resmen ağlarken sakinleştirmek çok zor göğsüme getiriyorum sakinleşsin emsin diye yok kendini geri itiyo deliriyo ama öyle böyle ağlama değil neyse sonra sakinliyo gündüz uykularımız gece uykularımız çok güzeldi Allahım uyutma kadar canım çıkıyo sallamak için yatırıyorum ağlıyo neyse sonra uyuyo 15/30 dakka uyuyo geri uyanıyor bir türlü dalamıyor gece de aynı şekilde gerçekten artık delirmek üzereyim o ağlıyor ben ağlıyorum benim çocuğum böyle değildi ya sürekli mız mız gerçekten çok yoruldum ne duşa gire biliyorum ne kahvaltı yapa biliyorum ne yemek ne ev işi mental olarak çok kötüyüm ne yapacağım ya 😔