Y6_ bence tamamen çıkarip süreci öyle devam ettirin kafası karişiyor çocuklarin mecburiyetten bir kere dışarı çıkarken takmıştım 4. Gündü sanırım 2 saat kadar dişaridaydik ve hiç yapmamisti bezine bezi çıkartınca ağlamıştı geri tak diye birdaha asla takmadım disardada bı şekil yaptırıyoruz 6. Günün akşamı söyledi bol dua bol teslimiyet çok önemli Rabbime bırakın yasin okuyun ben öyle yaptım inşallah sizin süreçte kolay geçer