Ya kızlar kızımı dün sivrisinek ısırmış önce çok masum görünüyordu krem sürdüm dezenfekte ile mikrobunu aldım düzeldi gibiydi şimdi öğlenden beri şişmiş ve kıpkırmızı olmuş bunlar nasıl sivrisinek Allah aşkına bu kadar nasıl ısırabiliyorlar üstelik iğneside içinde kalmış peçete ile biraz sıktım canını yakmadan çıkardım daha kötü olmasın diye ama içim çok acıyor bu nasıl bir ısırıktır ya 😔 sizinde hiç oldu mu çok korkuyorum sağlık ocağına da götüremem kapalı hastane çok uzak yalnızım gidemiyorum mecbur beklemem lazım birşey olmaz demi ya 🥹 sinek ısırığı kremi var onuda sürdüm tekrardan