feyzas siz cok kolay birakirsiniz o zaman. Biz pedagogla gorustuk. Simdi bi duzene girdi diyelim max 2 kere uyaniyor bunun disinda 1 uyaniyor gibi dusunun. O gun 3 lediyse ve daha once uykuya dondurme seklinizi kabul etmeyip dalamiyorsa (bizim boyle oluyor ara ara) o zaman emzirin dedi. O gun yeni ni sey ogrenmis , sizi stresli gormus, ogrendigi sey onu yormus vs olabilir ve gunduz emdigi icin halihazirda (yabi emmeyi tamamen kesmedigimiz icin hala siginak olarak da meme kullanabildigi icin) emzirebilirsiniz dedi. Burda su onemli ertesi gunde ayni seyi yapabilir ve 3. Gunde o zaman uyaniklik yapıp emmeye gecmeye calisiyo dedi( biz bunu yasamadik ara ara oldu) bunu siz gozlemlersiniz. Ama zaten baska birinde uyuyor ve emmeden uyuyorsa hic vakit kaybetmeyin sizin gercekten daha kolay olacak