nbanba 9,5 aylıkken 2 uykuya düştük biz şuan 10 ay 1 haftalık. Az daha uyku aralıklarını açmaya çalışın yavaş yavaş alışır. İlk 2-3 gün biraz zor olabiliyor ama bünyeleri alışıyor. Benim kızımda öyle oldu zamanla alıştı ve uykularıda gündüz bir tık uzadı yani 2 ye düşünce. 3,5 saatte bir uyutmaya çalışın 2,5-3 saatte değilde. Benim kızım 7 de kalkınca mesela 10.30 da uyumuş oluyor tam