agustosbocegimm1608 14 günlük bebeğim var Emziriyorum bittikten sonra gazını cıkarmaya calısıyorum bazen dakikalarca ugrasıyorum cıkmıyo sonra tekrar uyanıyo ağlamaya baslıyo bu kısır döngüden kurtulamadık yeni doğum yapanlar bu durumu nasıl hallediyosunuz
defnemiraybebek agustosbocegimm1608 şuna yeni yeni gazlar oluşuyordur emzirme sonrası 5-10 dakka gazı çıkarmak için uğraşın çıkmıyorsa gazı yoktur. Çok ağladığında karnına masaj yapabilirsin
pinko_ agustosbocegimm1608 emziriyorsanız yediğiniz şeylere çok ama çok dikkat etmelisiniz gaz yapan şeylerden uzak durun. Sürekli ayağında çorap olsun karnını sıcak tutun gerekirse kiraz çekirdeğini alın mama içiyorsa sakın arıtılmamış sudan yapmayın ve mama nın suyu ılık olsun . Eğer eviniz sıcaksa günlük ılık suyla banyo yaptırın banyodan sonra sıcak bi ortam yaratın kundaklayın. Ve gaz damlasını da kullanabilirsiniz ama ben piyasadaki bütün gaz damlalarını kullandım hiçbiri hiç bise yaramadı yani o bebekten bebeğe değişir.bizim o zamanlarımız çok zor geçmişti sürkli yeni gaz geliyordu çok zor bir süreç ama sonunda illa geçiyor şuan 6 aylığız gaz bitti darısı sana olsun canım
Kbrbydk agustosbocegimm1608 Gaz en çok yediklerinizden sonra da emmeden kaynaklı oluyor. Süt yoğurt ayran bulgur kuru fasulye nohut mercimek kuru soğan gibi şeyleri hala tuketemiyorum kızım 2.5 aylık. Yediğim zamanlar mahvoluyoruz ne uyku ne yemek. Morarana kadar agliyor. Sık sık gaz masaji yapıp uyumadan önce çıkarmalısınız ki rahat uyusun.emerken de meme değişiminde omzunuzda gaz çıkarıp tekrar diğer memeye alın
agustosbocegimm1608 defnemiraybebek bazen gaz sıkısıyo galiba kıpkırmızı oluyo aglamaktan karnına bacaklarına sırtına gaz masajı yapsamda nafile cok zor susturuyorum
bademiko Sık sık 2,3dakika gaz masajı yapın gün içinde sıcak suya sokun çıkınca bebek yağıyla masaj yapın büyüdükçe düzelecek ama sabır isteyen bir durum gaz damlası kullanıyormusun 15günden sonra sanırım başlatabiliyor doktorlar bi görüşün doktorunuzla ?
agustosbocegimm1608 bademiko suyu hiç sevmiyo bizimki banyodan sonra o kadar huyzsuzlanıyor ki uyutuyorum 15 dk sonra uyanıyo
agustosbocegimm1608 pinko_ ay insallah ya su sıralar tek sıkıntımız gaz kundaktan da nefret ediyo derin uykuya dalsa bile kundaktan cıkmak icin hemen aglıyo kimyon cayı dediler günde bir fincan ondan iciyorum biraz faydası var gibi ama bazen hiç etki etmiyo o da doktoruma söyledim dedi daha kücük zaten bu sorunlarla karsılasacaksın o yüzden hiçbirsey vermedi
agustosbocegimm1608 Kbrbydk bulgur ve soganda yasadım bunu cidden bütün gece ayaktaydık cok kötü bir gündü benim icin gözlerimin icine bakıyordu çocuk kurtar beni der gibi o agladı ben agladım
Kbrbydk agustosbocegimm1608 evet valla biraz feragat edicez yemekten artık. Ne yiyecegimi şaşırıyorum bazen. Ama uykusuzluk çekmek daha kötü
ugurbocegimm Rezene çayı da cok iyi geliyor. Oğlum cok gazlıydı sap simpleks ve biogaia kullanmıştım biraz iyi gelmişti bir de bebek yagıyla masaj yapıyordum sürekli. Sonrasında alerjileri ortaya cıkmıştı inşaAllah sizin başınıza gelmez Allah yardımcınız olsun geçecek merak etmeyin.
ugurbocegimm Sevi bebenin reflü yatagını almıştım onda rahat edip gaz cıkarıyordu. Kiraz çekirdeği kemer de kullandım denemediğim sey kalmamış düşününce 😅