2cocuklumom Bebeğim 7 aylık oldu bi dövmem vardı üstünü kapattırmak için başka yaptıracam doktoruma sormadım henüz emzirirken dövme yaptıran var mı veya zararı varmı bilen kişiler yazarsa sevinirim
HurremSultannn 2cocuklumom doktorum krem yazarken özellikle emziriyorsun bu tenden sütüne gidecek birşey degil demişti. Sonuçta dövme sildirme de tenine yapılıyor
2cocuklumom Leylamoznur ciddi misiniz bende bişey olur diye dedim sorayım çocuk doktorununda numarası mevcut değil arayı sorayım
2cocuklumom jap benim daha 7 aylık ya ondan korktum biraz ama emzirme ile alakası nedir onu çözemedim bi çocuk doktoru bulup sormam gerek 😂
lilia767 2cocuklumom 2 aylıkken yaptırdım 4 aylıkken yaptırdım şuan 6,5 aylık daha bugun tekrar yaptırdım 😅 Sağlık ocağındaki ebem herhangi bi problem yaratmıyacağını onu etkilemeyeceğini söyledi öylede oldu bir problem yok
2cocuklumom lilia767 çok sevindim buna çünkü aklımda hep acaba olanları yaptırmam da gerek kapatılması