Reyann yok yaptırmadım bizim farklı bi rahatsızlığımız çıktıd ameliyat olucak o yüzden yaptırmadım. Ama devlet hastanesinde çocuk cerrahisi necmettin akpınar var ona iyi dediler ben kendimde görüşmüştüm baya bilgilendirmişti beni tavsiye ederim. Devlet hastanesi normalde anestezi ile yapıyor fakat bu hoca lokal yapıyor özel gibi bu avantajıda var