Aysenur122 bende devlet hastanesine gıdıyorum sürekli gıttıgım nı doktor var o kadar ıyı ki burda cocuk doktoru 7 8 tane ama içlerinden en iyisi o ve kendisi üniversitesi hocası haftada 2 kez hastanede gorev yapıyor randevu bulmak cok zor ha buldun diyelim dersi varsa randevu iptal ediliyor ozele de gıttım ama bu gıttıgım doktor kadar işini guzel yapan ilgilenen asla gormedım devlette bu doktorda bazıları boyle ama bazıları da maalesef cıdden bakmıyor ve umursamıyorlar alışıla geldık sekilde davranıyorlar oyle tanı koyuyorlar cok yazık..