Ev sahibi 14 binden kirayı 23 bin yaptı. Devlet bu hakkı bana verdi diyor. Tayin nedeniyle taşınmak zorunda kalmıştık geçen yıl. Günü gününede öderiz. Civar evlerde maks 18 ken yani. Her neyse ev kredisi çeksek nasıl oluyor? Devletde hiç kampanya yok suanda.