dogadan01 Evet şirket açmak gerekiyor. Bir vergi numaranız olması gerek. Bir ara trendyol denedik, fakat yurtiçi satış işi gerçekten kötü. Trendyol daha da kötü. Satış yaptığımız parayı bile çook zaman sonra veriyordu. Ben Amazon’dan satış yaptım. Toptan işini önce girmedim hatta ürün bile almadım. Satış olasılığı yüksek ürünleri sayfama koydum. Bir parfüm buldum, onu yükledim. Satış yaptığımda satın alıp ürünü gönderdim. Daha sonra satışı baktım artıyor 1 koli aldım, hepsini sattım. Parfüm internetten alıyordum, 1 koli alacağım zaman şirketin kendisiyle iletişime geçtim. Direk fabrikalarından daha uygun fiyata aldım. Satışım gayet iyi gidiyorken ürünüm yasaklı ürün kategorisine düştü ve sayfam patladı 🥲 online toptancı bulabilirsiniz tabii bu şekilde çalışan çok yer ama iyice araştırmanız gerek. E ticaret üzerine internet üzerinden online eğitim veren yerler var, sertifika da alabiliyorsunuz. Tavsiyem ilk yatırımınızı bu eğitimlere vermeniz