Gamzelinur 10. aydan itibaren aynı dediğiniz gibiydik oğlumla. su anda 14. aylık . uzun süredir işime engel olanları karıstırmamayı basararak cok kısa sürede uykularını düzene koydum ancak bahsettiğim desteksiz uyutma değil yanlıs anlamayın. gece gec saatlere kadar uyumuyordu ve uyuyunca da ben uyuyamıyordum ve öğlen 12-13’e kadar uyuyorduk. ne düzen ne birşey kaldı ve en önemlisi de gelişimi. 1. gün 11’de uyandırdım, öğlen uykusuna yatırmadım. aksama dogru uykusu geldi 45. dk dan sonra uyandırdım. 17-19 saatleri arasında uyumamalılar. 22 gibi banyo sonrası emzirdim uyuttum. sık aralıklarla emmek için uyandı ve uykuya direndi. hep uyuttum. ertesi gün 10 diğer gün 9:30 şeklinde kaldırdım ve aksamları da erkene cektim. Normalde uyku uzmanları 15 dk yukarı cekin diyorlar ama 15. dk ile cok uzun sürecekti bu durum. Sizin eğer gece yatısınız 11-12 gibiyse siz 15 dk öne cekip yapabilirsiniz. uyku tablolarından yararlanabilirsiniz google yazınca anneysen.com gibi yerlerde var. biraz sabır gerekiyor ama inanın insana döndüm saatim sepetim belli oldu.