incininannesi1806 sizi çok iyi anlıyorum. Benim de yarın 3 ayım dolacak, her akşam onla beraber ağlıyorum. Psikolojim bitmiş durumda. Tüm gün sindirim ve ağlama sorunu. Normal ağlama da değil, kriz. Dışarı çıkmayı falan hiç demiyorum bile. Hiçbir şey iyi gelmiyor hiç. Damlalar, sıcak su, sıcak havlu, kimyon, rezene, kiraz çekirdeği, masaj… Hepsi boş. Bugün şöyle bir şey denedim: Sağıp buzluğa attığım ilk sütlerimden ısıtıp biberona koydum, tüm gün onla besledim. 3 aydır ilk kez bu gece kriz geçirmedi. Bilmiyorum bu yüzden mi ama şu an uyuyor.