Kizlar merhaba sezaryen dogum yaptim. Bebegim
yenidogan yogun bakiminda. Sütüm azar azar gelmeye başladı. NE KADAR (kaç ml) GELMEYE BASLAYINCA SAKLAMAYA BASLAMALIYIM VE HASTANEYE
GÖTÜRENE KADAR ERIMESI DURUMUNDA BISEY
OLURMU? Bilgisi olanlar anlatabilirse çok sevinirim🙏