Aafs68 Başlıkta olduğu gibi 5 saat oldu bebeğim düştü ilk başta hiç birsey yok ama şimdi peynirsi şekilde kustu bir sorun var mıdır Doktora gidemem arkadaşlar çünkü bulunduğum yerde çocuğumu alırlar elimden bilgisi olandan bilgi istiyorum
Zhrbl12 Aafs68 bebeğim 4 aylıktı. Lokantada yemek yiyorduk koltukta yanımda uzanıyordu birden çok hızlı bir şekilde döndü ve betona düştü bildiğiniz beton. Hemen hastaneye götürdüm doktor çok küçük tomografi çekmeyelim eve gidin gözlemleyin dedi. Gittik çok şükür bişey olmadı. Benim ki çok kötü düştüğü halde gözünün üstü morarmıştı. Bana dedikleri şey 4 saat sonra uyut uyuttuktan 10 dakika sonra uyandır uyanmazsa getir. Yada gözleri gidiyorsa yada kusarsa. Benimki de peynirimsi kusmuştu ama mama içtikten sonra olmuştu onuda gelende yapıyordu yani normaldi
Aafs68 NeslihanBusra yemek sonrası durduk yere hiç kusma olmadı ve hiç bir değişiklik yok normalde nasılsa öyle davranıyor
NeslihanBusra Aafs68 5 saat geçmiş üzerinden düşmeye bağlı kustuğunu sanmıyorum , düşmeye bağlı kusma birazda fışkırır tarzda kusması lazım, yani yurtdışında yaşıyorsunuz galiba Türkiye de doktorlar böyle söylüyordu…
Aafs68 NeslihanBusra evet yurtdışında yaşıyorum yok fışkırır şekilde kusma yok ve emme işlemi yaptıktan 5,10 sonra katı peyniri kusma
Aafs68 minikmucizemaak yurtdışındayım bakmıyorsun ilgilenmiyorsun diye alma yetkileri var o yüzden hem korku hem endişeliyim
Aafs68 Zhrbl12 benimkinin kusması da normal nasıl emiyor sonra çıkarıyorsa aynı farklı birsey yok uyuduğu zaman da normal uyanıyor
Aafs68 bebegiminbesigicamdan düşüyordur illaki ama doktora gidiyorlar mi veya gidince ne diyorlar bilemeyiz benim bulunduğum yerde böyle