VahsiKelebek_ Üzülmeyin bir daha vermezsiniz olur biter 😊 benim tropikal meyve ve yemişlere alerjim var. Ananas yediğimde gözüm dudaklarım şişer hep. Oral alerji olarak yaşıyorum ben besin alerjilerimi. O yüzden benim de alerjim olunca doktorum 2 yaşına bekleyelim dedi. Siz yaşını bekleseniz yeter ❤️