Kızlar merhaba 7 aylık bebeğim var ve emziriyorum.6.aya kadar regl olmadım,6. Ayda kanamam oldu normal regl günüm kadar ben başladı heralde dedim ama bu ay reglim gelmedi.Bir haftalık gecikme var korunmalı ilişki yaşıyoruz süt korur muhabbetine girmiyorum.Var mı aranızda başına gelen bi regl olup sonra kesilen emzirme döneminde.