Kızlar merhaba bebeğim 2ay 17 günlük bi haftadır falan meme emerken çok hareketleniyor bazen tayzikli mi geliyor diye şüphelendim ama emzik tutmamasına rağmen az önce verdim tuttu bi süre ama yine aynı hareketleri yaptı gazı mı geliyor acaba zaten gazlı bebek ama böyke yapmazdı sizde de oluyor mu merak ettim 🥲