hazale966 Kızlar Kaçıncı ayda ve hangi doktor-hastanede işlem yaptırdınız memnun kaldınız mı doktorunuzdan ??
Umutdamla20 hazale966 1.5 yaşındayken oğlumu özel afiyet hastanesi kbb doktoru Emin bey de yaptırdım memnun kaldım zaten 15 20 dakikalık az narkoz verilerek yapılan bir işlem
Mircet hazale966 4 günlükken yaptırdık erken olursa acı hissetmez lokal anestezi yapmıştı doktor Bi kaç güne de geçmişti
Gizo2606 hazale966 saniyelik bi işlem kucagımda oturtup sprey sıktı doktor anında kesti az bişey kanadı geçti aglamadı bile 6 aylıkken yaptırdım kardeşiminde vardı 6 yaşında kestirmiştik ondada aynı sekilde kanama bile olmadı ağlamadı çok basit bi işlem
hazale966 Umutdamla20 1,5 yaş geç değil mi. Dişler çıkmış oluyor birde ek gıdada sıkıntı fln olur mu acaba. Biz 4 aylığız. Emmmede sıkıntı yook ama bariz dil bağı var
Umutunannesi_ Oğlum 3 aylıkken sünnet ettirirken kestirdik dil bağını da çok kısa süren bir işlem yani bizimki küçük olduğu için saniye içinde kesti kanama bile olmadı çok basit bı islemdi açıkçası çocuk büyüyünce nasıl oluyor süreç bilgim yok
hazale966 Umutunannesi_ bizde 4 aylığız kestirmeyi düşünüyoruz. Hangi doktordu hangi hastaneydi anadolu yakasında mı oldu. Emmede sıkıntı oldu mu sonrasında. İştahında azalma vs oldu mu
Umutunannesi_ hazale966 yok ben Kayseri’de yaptırdım oralı olduğumuz için izindeyken çocuk cerrahı yapıyor
hazale966 Umutunannesi_ tşkrler kkb de yapıyormuş biz cerraha götürdük cerrah var dedi dil bağı çok geçmeden kestirmek istiyoruz bizde
Mircet hazale966 4 sene geçti doktorun ismini hatırlamıyorum ya hayat hastanesinde yaptırmıştık.Ileride konuşmasında pelteklik yapar emmesini etkiler demişti doktorumuz.Bizde ona güvendik
hazale966 Mircet evet cerrah bizede öyle söyledi emmede sıkıntı yok bizde ama dr peltek olur r leri s lere dili dönmez ilerde dedi
Yigit_Yagiz_Moms hazale966 biz doğduktan 1 hafta sonra çam ve sakurada yaptırdık memnun kaldık 2 sn sürdü kanamadı ağlamadı
hazale966 Umutdamla20 bizimde çocuk dr muz cerraha gösterin var gibi dedi ama emmede sorun olmadıgı icin o zaman kestirmedik. Şimdi 4 aylık ek gıdaya geçmeden yaptırmak istiyorum bende🙂
Yigit_Yagiz_Moms hazale966 ağlamaz canım merak etme acı hissi olmuyor orada en fazla korktuğu için tepki verir belki