asyaasya1 Kızlar doğum yapalı 1,5 yıl oldu ama hala sezaryen göbeğim duruyo ne yapabilirim gitmesi için yaa moralimi bozmaya başladı 🫣😅
Kuzularinanasi asyaasya1 mekik karin hareketleri bunlari yaparsaniz toplanir eski haline döner ama tabi duzenli ve istikrarli yapmalisiniz