9 aylık bir oğlum var birden ateşlendi hafif balgam var doktor antbytk yazdı ertesi gün bir baktım dişinin dibinde 2. 3 tane agız yarası birde şişmiş sertleşmiş apse yapmış gibi hiç durmuyor sürekli aglıyor ne zmn gecer acaba 30 agustos diye doktorada gidemedik başına gelen var mi ateşimiz devam edıyor