kagom27 Merhaba oğlumun biberon reddi başladı bir ihtimal başka biberon başlıkla deneyeyim dedim yemedi. 6.12 ay optipro 800 ml geçen hafta açtım. 450₺ ye veririm.
papatya__ Bende de mamak ta oturuyorum bir kaç kasık kyllandım hipp 1 numara isteyen varsa 150 TL’ye vericem 670 aldım 5 ölçü anca kullanmışım dır