patulya benimkide dokuz aylık oldu doğduğundan beri gündüzleri ve geceleri üç saaat bazen daha erken kalkiyo ama gece emzirmeyi suanlik bırakmayı düşünmüyorum çünkü ek gıda yediği için süt az iciyo bitek geceleri rutin iciyo onu da keserdem gündüz çok az içmiş olacak zaten ek gıda ogununu üçe cikardigimdan veri sütüm o kadar azki yetmediğine eminim çünkü goguslerimde asla süt dolmuyo