Aminehumamoms benim bebeğim 7 aylıkken ortalama 1.5 metreden kafa üstü parkeye düşmüştü. Çok ağladı, onu sakinleştirip hemen hastaneye gittik. Muayene ettiler; fışkırır tarzda kusma bilinç kaybı uyku hali olursa getirin demişlerdi. Ardından kusma olunca mr mı tomogrofi mi neyee ondan çektiler. Bazen kafayasında çatlak veya kanama olabiliyormuş
Düştükten ne kadar sonra uyudu