aysebb kılo alımı yerinde ama dogdugundan beri mama da veriyoruz takviye olarak. Emiyor mesela gunduz ama memeden ayrılınca keyifli olmuyor istiyor sinirleniyor. Bu sefer memeyı de tutmuyor sinirlenince. Ben de veriyorum sureklı agzına durtuyorum ama yumusacık yanı ne var ki bunda diyerek veriyorum