NeslihanBusra Kızlar nasılsınız, eksik falan aldınız mı perşembe günü okul açılacak o zaman liste verilir dediler. Okul çantası, beslenme ve suluk aldık biz sadece. Beslenme kabı bakıyorum alıp önerebilceğiniz var mı bakayım bende🌸
My_LiFee NeslihanBusra aynı durumdayım sizinle liste olmadığı için almadım bişey MEB 2 Eylül diyor bizim okul Perşembe cuma dedi anlamadım
MiracAlpinveUmutunAnnesi NeslihanBusra Hersey tamam birtek okul için ihtiyaç listesini almadık ben hazırım da oğlum hazır değil 😅
papatya122 NeslihanBusra kızlar sadece e devletten mi baktınız okuluna sınıfına okula gittinizmi kayıt için bişey yapılıyormu ben hiç gitmedim daha okula
simseklivekalpli NeslihanBusra beslenme kabı şu iki kapaklı olanlardan aldık. Suluk anaokulundan kalma vardı. Ek çanta aldık. Liste bekliyorum çünkü defterler de değişti.
NeslihanBusra My_LiFee müfredat değiştiği için 2-3-4 Eylül öğretmenlere eğitim verilecekmiş o yüzden 5-6 eylüle geçmiş okul açılması
NeslihanBusra MiracAlpinveUmutunAnnesi benim oğlum hazır gibi gibi , biraz anaokulu kafasına gidiyor oyun olur mu oyuncak olur mu diye sorguluyor buna takılıyorum bende😇
-Kuzika- NeslihanBusra bizimde geçen sene öyleydi kreş gibi geziler olacak mı, oyunca günü olacak mı vs diye sorup duruyordu. Başladı zaten çocukları alıştırmak için öğrendikleri ilk harfte başlarına taç gibi birşey yapıyorlar öğretmenle beraber mini bir kutlama gibi sınıf süslemeleri oluyor vs. Eğlenceli geçiyor birde arkadaşlarına alışınca gerisi geliyor zaten 🌻
NeslihanBusra papatya122 ben açıklanmadan önce gitmiştim okul sistem kendi kayıt yapıyor otomatik bir şey yapmanıza gerek yok demişti
papatya122 NeslihanBusra bizde öyle kayıt olduktan sonra gitmedik hiç numaramızı falan almadılar grup falan kurulup öyle haber vereceklermiş heralde numaramız çıkarmı acaba orda hiçbir bilgi yok
NeslihanBusra papatya122 aynı şekilde bizden de alınmadı, okul açılınca grup kurulup eksikler söylenir dedi müdür yardımcısı uyum haftasında alırlar bence numaraları
papatya122 NeslihanBusra hayırlısı olur inşallah burda gördüm perşembe başlıcak diyorlar pazartesi gidecektim bende bakalım nasıl olacak
NeslihanBusra papatya122 ceylanzeynep Raskolnilov uyum haftası anasınıfı ve 1. Sınıflar gidecek, aslında pazartesiydi müfredat değiştiği için öğretmenlere eğitim verilecekmiş 3 gün o yüzden persembeye alındı diye söylediler. İlden ile değişir mi bilgim yok
ceylanzeynep Okuldan okula farkmi var acaba bizede pazartesi demişlerdi bir kaç yerdede gördüm perşembe diyorlar uyum haftası sadce 1.sinif ve anaokulu öğrencilerimi gidecek
Raskolnilov 5 6 simi 2 simi basliyor kızlar size ne dendi Meb okullara yazı göndermiş 2 3 u diye ama öğretmenlerin 2 3 4 eğitimi varmis
Raskolnilov Summ288 1 haftamı olacak peki ogretmenlerede bir eğitim vs verilecek duydum yeni müfredat icin