Merhaba arkadaşlar. 1 ay 5 günlüğüz. Şimdiye kadar sütüm çok yoğun değildi ama geliyordu yine de. Sarılık olduğu için 1 aydır yatağa yapışmış şekilde emzirmeye çalışıyorum. Mama günde ortalama 1 defa verdim. 4,5 kg şu an. Doktor son 2 muayenede kilosuna bakılırsa sütün yetiyor mama verme dedi. Çiş sayısına bakarak da bunu söyledi. Fakat bana göre sütüm yetmiyor, çünkü biraz emdikten sonra tekmeler atıyor, ağlıyor. Meme ucumu sıktığımda çok süt gelmiyor, memem oldukça yumuşak. Zaten şimdiye kadar bir kaç delikten süt geliyordu. Bir de üzerine Bestlak ve Solgat kullanıyorum. Onlar yan etki mi haptı diye düşündüm en sonunda. Rezene çayı içtim gün boyunca. Sağım yapmıyorum çünkü uykusu da iyi değil, 10 dakika uyuyup uyanıyor, süt olsun memede diye sağmıyorum. Sanırım çocuk da çok vakumlu çekmiyor ki bu kadar emzirmeye çoğalmadı süt. Kendime çok hakim olacağımı düşünmeme rağmen sinir krizi geçirdim bugün defalarca bağırdım. Gece 4’ten akşam 7’yr kadar hala onunla cebelleşiyorum. Yemek bile yiyemedim doğru düzgün. Ne yapacağımı bilemiyorum. Emzik almıyor. Doktor sütün yeterli gazı vardır vs diyor ama gazı da yok. Bu konularda deneyimli annelerimize danışmak istiyorum. Nasıl baş ediyorsunuz bu tür durumlarla? Yardım lütfen. Çok üzgünüm bağırdığım için. Korkmuş mudur diye ayrıca kızacağım kendime.